Thursday, January 3, 2008

Giluwaan Kog Gapanglapdos nga Talithi

NOTE: NO PART OF THIS BALAK MUST BE COPIED WITHOUT THE PERMISSION OF THE XAVIER UNIVERSITY LITERARY CIRCLE AND THE WRITER


Giluwaan kog gapanglapdos nga talhithi

sa samang langit

nga mibas-bas ug gapang-gakus nga ulan

sa atong pagka-kanato-

Niadtong taknang nag-inusara ako nga naglingkod

sa hagdang bato

ngadto sa balaan ‘tang daplin.

Sa kaulaw, mihanagad ako sa langit

ug nangamuyo sa pag-sabot

kay bugtong niadtong daplin ko lang mabalikan

ang kagustong nabiyaan ko

sa labihang panginahanglan ko kanimo.

Gikatulgan lamang ako sa gabon ug kangitngit

sa samang langit

nga migiya sa mata ko sa imong katahom.

Diha dayon ang bagong usbong nga kasubo

sa gibugal-bugalan kong balaan ‘tang daplin,

sa pagbalik ko sa gidaot kong kaniadto,

sa pagbiya sa mga mata ko sa matahom mong dagway.

Mihuyop ang langit sa mahinay na hanging

migakos daw mihung-hong kanako

sa pulong mong

daw pagsabot sa kalag ko

nga gahulat ka lamang kanako.

No comments: